Vi använder kakor (cookies) för att ge dig en bättre upplevelse på webben. Genom att besöka vår webbplats accepterar du vårt användande av kakor.

Till textinnehållet på sidan. Tryck Alt+S

Hej! Hur kan vi hjälpa dig?

Ställ din fråga här

Telefonbanken

Öppettider033-10 50 60 val 3

Digital Support

Dygnet runt0771-97 75 12

Spärrservice

Dygnet runt08-411 10 11

Kontakta oss

Kvinna med mobil

Telefon

Telefonbanken 033-10 50 60

Via Telefonbanken sköter du enkelt dina bankärenden. Med Självbetjäning kan du själv uträtta ett antal ärenden dygnet runt. Personlig Service är öppet måndag-fredag 07.00-21.00, lördag-söndag 12.00-15.00*. Ring 033-10 50 60 följt av val...

1 för Självbetjäning,
2 för Personlig Service med kod,
3 för Kundtjänst,
4 för Digital Support eller
5 för Spärr av kort.

Har du glömt din kod till Telefonbankenr? Du kan enkelt ordna en ny kod. Du kan också legitimera dig med Mobilt BankID.

Läs mer om Telefonbanken

* Begränsade öppettider kan förekomma på helger såsom jul, påsk, pingst och midsommar. Helgöppettider Telefonbanken

Digital Support 0771-97 75 12

När du behöver teknisk hjälp eller stöd om hur du använder Internetbanken ringer du till vår support. Öppet dygnet runt alla dagar i veckan.

Läs mer om Digital Support

Spärrservice 08-411 10 11

Spärr av kort, förlorad säkerhetsdosa och BankID. Linjen är öppen dygnet runt.

Läs mer om Spärrservice

E-post

Vill du fråga oss något? Har du synpunkter på vår verksamhet? Vi vill gärna veta vad du tycker.

Kontor

Vill du komma i kontakt med något av våra kontor?

Övriga uppgifter om Swedbank Sjuhärad AB

Post: Box 1730, 501 17 Borås
Telefon: 033-16 65 00
Telefax: 033-16 66 60
Clearingnummer: 8032-5
Bankgiro: 981-0326
Organisationsnummer: 516401-9852
Registreringsnummer för mervärdesskatt/VAT-nummer: SE663000-0138
Swiftadress: SWEDSESS

Klagomål

Banken har en strävan att alltid arbeta med att förbättra bankens produkter och tjänster. En mycket viktig del i det arbetet är att banken tar missnöjda kunders klagomål på största allvar.

Banken har en särskild policy och särskilda instruktioner som behandlar dessa frågor. Av policyn och instruktionerna framgår bland annat vikten av att banken aktivt lyssnar på en missnöjd kund och snabbt och sakligt utreder vad som hänt.

 

Stäng Skriv ut